LINIE LOTNICZE
Ryanair zapyta klientów, jak się poprawić

Ryanair uruchomił panel doradczy dla klientów, bo chce poznać lepiej ich potrzeby. Spośród osób, które przekażą swoje opinie, wybranych zostanie kilku kandydatów, którzy wezmą udział w spotkaniu w Dublinie zaplanowanym na jesień tego roku.
Takich rozmów na żywo ma być więcej, odbędą się między innymi w Madrycie, Rzymie, Berlinie, Warszawie i innych miastach. Zgłaszać można się do 31 maja przez stronę internetową przewoźnika, do 14 czerwca wybrane osoby otrzymają zaproszenie na wydarzenie. Koszt przelotu i zakwaterowania w hotelu dla uczestników wraz z osobą towarzyszącą pokryje Ryanair, będzie też okazja, by zwiedzić Dublin. Jak mówi Dara Brady, dyrektor marketingu w Ryanairze, projekt pozwoli zapoznać się bezpośrednio z opiniami i rekomendacjami klientów, a co za tym idzie, podnieść jakość serwisu. - Ponieważ Ryanair wychodzi z pandemii Covid-19, klienci mogą spodziewać się jeszcze większej poprawy usług, nowych samolotów i jeszcze niższych cen – dodaje. MG
2021-05-17 14:35:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»