22 maja wystartowała kampania #MiastowMiasto promująca wypoczynek w polskich miastach.
Do kampanii przystąpiło jedenaście polskich miast: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Warszawa, Wrocław i Szczecin. Celem akcji jest podtrzymanie zainteresowania podróżami krajowymi wśród odbiorców głównych profili Facebookowych tych miast (sumaryczna liczba odbiorów tych profili to ponad 2 mln). W ramach akcji prowadzonej w social mediach promowane będą najciekawsze atrakcje i obiekty turystyczne w różnych zakątkach naszego kraju, takie jak muzea, instytucje kultury, obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia. Pierwsze posty pojawiły się 22 maja, kolejne posty – dotyczące poszczególnych miast – mają być publikowane co sobotę. Akcję wspiera Unia Metropolii Polskich.
- Mamy nadzieję, że tego typu wspólne działania promocyjne pomogą pobudzić krajowy ruch turystyczny i zachęcą do odwiedzania naszych miast. Taka współpraca pomiędzy różnymi ośrodkami turystycznymi jest potrzebna, szczególnie teraz – skomentowała udział Lublina w akcji zastępca prezydenta Miasta Lublin, Beata Stepaniuk-Kuśmierzak. MO