PROMOCJA TURYSTYCZNA
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna promuje Trójmiasto
Kampania ma pokazać turystom, że w Gdyni, Gdańsku i Sopocie można wypoczywać przez cały rok.
25 maja ruszyła kampania promująca Trójmiasto pt. „Trzy miasta, jedna destynacja”. Jej celem jest prezentacja Gdańska, Gdyni i Sopotu jako miejsc, w których dobrze żyje się mieszkańcom, a turyści mogą wypoczywać przez cały rok. Prace przy kampanii trwały od ubiegłego roku. W tym czasie stworzono m.in. klip promocyjny prezentujący atuty trójmiejskich ośrodków. Osią kampanii jest strona internetowa: trojmiasto.pomorskie.travel. Znaleźć na niej informacje dotyczące oferty turystycznej, kulturalnej trzech miasta, także wspomniany spot. Na jego potrzeby powstała piosenka wykonywana przez zespół Lady Killer oraz mural stworzony przez gdańskiego artystę, Piotra Jaworskiego. Mural uwiecznia elementy charakterystyczne dla trójmiejskich metropolii.
W tworzenie kampanii zaangażowało się ponad 40 trójmiejskich podmiotów. MO
2021-05-27 15:07:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»