BIURA PODRÓŻY
TUI tworzy spersonalizowane wycieczki objazdowe

Grupa TUI we współpracy ze szwajcarską firmą technologiczną Nezasa tworzy nową platformę cyfrową poświęconą wycieczkom objazdowym. To kolejny krok w strategii koncernu przechodzenia na przedsiębiorstwo cyfrowe.
Z wyliczeń TUI wynika, że rocznie wartość rynku wycieczek objazdowych na świecie wynosi 96 mld euro. Na razie jest on mocno rozproszony, a sprzedaż odbywa się głównie w kanale stacjonarnym. Nowa platforma TUI ma to zmienić. Klienci, ale też partnerzy ze wszystkich rynków źródłowych koncernu, a zatem i w Polsce, będą mogli samodzielnie budować wyjazdy według własnych potrzeb korzystając z usług dostępnych na nowej stronie. Platforma ma wykorzystywać technologie i infrastrukturę należące do TUI.
Wcześniej TUI postawił na rozwój segmentu usług w odwiedzanych miejscach – w tym celu kupił włoską firmę Musement, która w jednym miejscu zbiera oferty od różnych usługodawców. Za pośrednictwem TUI Musement klienci mogą rezerwować wycieczki fakultatywne, bilety wstępu i inne atrakcje w miastach i kurortach wakacyjnych. Oferty są też dostępne w Niemczech w kanale agencyjnym. MG
2021-06-07 09:03:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»