TRENDY
Przewodnik powinien reprezentować miejsce, po którym oprowadza

Jako osoby stykające się bezpośrednio z turystami, przewodnicy powinni nie tylko być twarzą organizatora wycieczki, ale też kojarzyć się z miejscem, które pokazują swoim klientom.
Z takiego założenia wyszła amerykańska organizacja non-profit Tourism Cares, która nawiązała współpracę z The Travel Corporation (touroperatorzy), fundacją TreadRight, szkołą turystyczną TripSchool i instytutem Media Arts z Alabamy. Wspólnie podmioty te chcą pozyskać i przeszkolić do zawodu przewodnika osoby związane z danym miejscem, ale też z takimi, z którymi mogliby się identyfikować goście– chodzi o osoby innej rasy, wywodzące się z innych kultur, czy z różnych powodów wykluczone. W przyszłości mają oni być kierownikami wycieczek, tłumaczami, przewodnikami i opowiadaczami historii.
Uczestnicy projektu przejdą szkolenie online, a później będą korzystać z programu mentoringu i brać udział w warsztatach odbywających się w formie tradycyjnej, otrzymają też wsparcie przy poszukiwaniu pracy. MG
2021-09-06 08:31:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»