Biuro podróży na start przygotowało 29 samolotowych kierunków z blisko 500 hotelami, ponad 200 programów wycieczek objazdowych, które można połączyć z wypoczynkiem i oferty na dojazd własny. To pierwsza część oferty, sukcesywnie wprowadzane będą kolejne kierunki, hotele i wycieczki.
Jak tłumaczy Piotr Henicz, wiceprezes Itaki, touroperator stawia na oferty charakteryzujące się najlepszym stosunkiem ceny do jakości i kierunki, w których może zapewnić gościom najwyższe standardy obsługi. Będzie można wybierać z propozycji wyjazdów o niestandardowej długości pobytu, także dzięki większej dostępności oferty pakietowanej dynamicznie. Firma stawia też na nowe technologie – w tym na rozwój aplikacji mobilnej, przez którą chce podnieść standardy obsługi klientów.
W sprzedaży pojawiły się już oferty do Grecji, Turcji, Hiszpanii, na Kanary, Maderę, ale też do dalekich krajów – na Zanzibar, Malediwy, Dominikanę, Wyspy Zielonego Przylądka i Madagaskar. W pierwszej odsłonie sezonu LATO 22 znalazły się Egipt, Tunezja, Bułgaria i Włochy. W ofercie na dojazd własny są Grecja, Macedonia i Czarnogóra, już wkrótce Chorwacja, Słowenia i Czechy. W sprzedaży są także pierwsze hotele w Polsce, których finalnie będzie ok. 150.
Biuro kontynuuje realizację programów Kluby Przyjaciół ITAKI i ItaKarma. MG