TURYSTYKA PRZYJAZDOWA
Polska chce mocniej zaistnieć w Chinach

Polskę odwiedzili przedstawiciele Trip.com – jednej z największych agencji turystycznych w Chinach. W czasie spotkania z POT rozmawiali o współpracy przy promowaniu naszego kraju jako kierunku turystycznego.
Ze współzałożycielem i jednocześnie prezesem Trip.com Jamesem Liangiem oraz dyrektor generalną ds. marketingu Amandą Wang spotkali się wiceprezes POT Marcin Różycki i zastępca dyrektora marketingu Artur Pielaszek. Rozmowy dotyczyły możliwości promocyjnych i strategii POT. James Liang i Amanda Wang zwrócili uwagę na różnorodność Polski, bogactwo naszej natury i miast, które sukcesywnie są coraz bliższe Chińczykom. Ich zdaniem zachęcanie gości z Azji do podróży do naszego kraju może bardzo pozytywnie wpłynąć na ruch turystyczny. Jednym z filarów działań mogłaby być twórczość Fryderyka Chopina. Poza Warszawą goście zwiedzali również Kraków.
Grupa Trip.com jest jedną z największych na świecie platform turystycznych, która oferuje kompleksowy pakiet produktów i usług turystycznych, w tym rezerwacji zakwaterowania, bilety transportowe i wycieczki zorganizowane. Należą do niej takie marki jak trip, Qunar, Travix, Makemytrip, Trip.com i Skyscanner. Dwie pierwsze są najpopularniejszymi platformami rezerwacyjnymi w Chinach, z których korzysta 400 mln użytkowników. MG
2021-11-08 07:23:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»