TOUROPERATORZY
Itaka wprowadza „workation”

„Workation” to trend, który pojawił się, a przynajmniej mocno zaznaczył w okresie pandemii. Chodzi o dłuższe wyjazdy do miejsc, w których można odpoczywać, ale z których można też zdalnie pracować.
Itaka jako pierwszy touroperator w Polsce wprowadziła stosowne oferty do sprzedaży.
W programie znalazły się hotele, które gwarantują odpowiednie warunki do pracy. Tu znaczenie ma przede wszystkim dostęp do szybkiego, stałego internetu. Touroperator brał też pod uwagę atrakcyjność danego miejsca – chodzi o to, by po realizacji zadań służbowych klient mógł pozwiedzać, odpocząć w niecodziennym miejscu, czy skorzystać z rozrywek. W programie „workation” Itaka zawarła wyjazdy na Fuerteventurę, Gran Canarię, Lanzarote, Teneryfę i Maderę. Podróżować można od listopada do kwietnia, a pobyty trwają 22 dni. Przy rezerwacji klienci otrzymają dodatkowo 5 proc. zniżki na wycieczki lokalne z oferty SeePlaces. MG
2021-11-16 14:47:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»