Targowy rok zacznie się już w styczniu
ITM | Na krajowym rynku pojawia się nowa impreza wystawiennicza
„Zacznij rok od wakacji” – tym hasłem firma Fairex, organizator Międzynarodowych targów Turystycznych ITM Warsaw, będzie promować swoją imprezę.
Wydarzenie odbędzie się w Centrum Wystawienniczym Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego w Warszawie. Jak mówi Roland Sprung, prezes Fairexu, będą to pierwsze targi turystyczne w 2011 roku. Taki termin, jego zdaniem, ma dla branży szereg zalet. Katalogi z ofertami na lato są „świeżo wydrukowane” – jest to zatem dobra okazja do negocjacji pomiędzy organizatorami wyjazdów i agencjami. Sprung zwraca także uwagę na fakt, że kilku dużych touroperatorów przygotowało specjalnie na ITM Warsaw dla klientów indywidualnych oferty „first minute”, które oferowane będą wyłącznie podczas targów.
Promocję imprezy będzie wspierać kampania reklamowa w Warszawie i na Mazowszu, której budżet brutto wynosi około 500 tys. zł. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby tej kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy SPC House of Media. W ramach działań reklamowych planowane są emisje spotów we wszystkich największych regionalnych rozgłośniach radiowych. Oprócz tego, w Warszawie pojawią się duże tablice billboardowe typu frontlight oraz reklamy w komunikacji miejskiej.
Do tej pory swój udział w imprezie zgłosiło około 60 wystawców z 15 państw. Są wśród nich kraje takie jak Turcja i Nepal, firmy: m.in. Wezyr Holidays, Sigma Travel oraz specjalizujący się w organizacji wypoczynku na Bałkanach – Mac-Sun-Travel ze Skopje.
Ponieważ ITM Warsaw to nie tylko impreza, podczas której branża turystyczna „robi interesy”, w sobotę, 21 stycznia, wieczorem organizatorzy przygotowali dla swoich klientów bankiet.
2010-12-21 09:29:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»