DESTYNACJE
Arabia Saudyjska wchodzi do oferty biur

Niemiecki touroperator FTI wprowadził do regularnej oferty wycieczki do Arabii Saudyjskiej. Na początek klienci mogą wybierać spośród 39 hoteli i trzech programów objazdowych.
Większość obiektów – wszystkie o standardzie czterech lub pięciu gwiazdek, znajduje się w trzech lokalizacjach – w stolicy Rijadzie, w Dżeddzie nad Morzem Czerwonym i w oazie pustynnej Al Ula. Z kolei wycieczki objazdowe obejmują nie tylko zwiedzanie Arabii Saudyjskiej, ale też Egiptu i Jordanii. Zostały przygotowane z myślą o osobach zainteresowanych kulturą i historią.
Do kraju klienci polecą bezpośrednio z Frankfurtu Lufthansą oraz narodowymi liniami saudyjskimi Saudi Arabian Airlines z Frankfurtu i Monachium do Dżeddy.
FTI pozycjonuje się jako specjalista od wyjazdów na Bliski Wschód, a wprowadzenie Arabii Saudyjskiej do oferty było, zdaniem prezesa Grupy Ralpha Schillera, logicznym, kolejnym krokiem w rozwoju programu. Kraj chce rozwijać się turystycznie, do 2030 roku na pustyni ma powstać megamiasto „Neom” z 200 hotelami, które łącznie będą dysponować 240 tys. łóżek. MG
2022-01-18 07:39:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»