DESTYNACJE
Wielka Brytania reklamuje swoje miasta

„Welcome to Another Side of Britain” to kampania, przez którą VisitBritain chce pozyskać turystów z zagranicy dla brytyjskich miast. To właśnie one najbardziej ucierpiały z powodu pandemii, a co za tym idzie, braku turystów zagranicznych.
Głównym motywem przewodnim tej 10-milionowej kampanii jest dziedzictwo historyczne i kulturowe, ale okraszone nowoczesnością. Potencjalni podróżni mają być zachęcani do przyjazdu i skorzystania z szerokiej oferty kulturalnej, gastronomicznej, ale też wzięcia udziału w ważnych wydarzeniach. Mowa chociażby o Platynowym Jubileuszu Królowej, Igrzyskach Wspólnoty Narodów w Birmingham i festiwalu Unboxed, serii wydarzeń celebrujących kreatywność i innowacyjność.
Wielka Brytania zniosła wymogi dotyczące testów dla wszystkich w pełni zaszczepionych podróżnych wjeżdżających do kraju, obecnie wymagane jest jedynie wypełnienie formularza lokalizacyjnego. Osoby, które nie są w pełni zaszczepione, muszą wykonać testy przed wyjazdem, a następnie w ciągu dwóch dni od przyjazdu do Wielkiej Brytanii zrobić badanie PCR. Ewentualna samoizolacja jest nakładana dopiero po pozytywnym wyniku testu. MG
2022-02-17 07:52:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»