Wiadomości Turystyczne po raz kolejny wydały swoją zagraniczną edycję - Destination Poland, skierowaną na rynek skandynawski. Celem wydania jest promocja Polski i polskich produktów turystycznych na dynamicznych rynkach krajów Europy Północnej.
Polska jest atrakcyjnym krajem dla turystów ze Skandynawii, z uwagi na produkty turystyczne, atrakcyjną i bogatą ofertę turystyczną, walory turystyczne, standard usług i przystępne ceny. Aktywna turystyka, szlaki rowerowe i piesze, golf, turystyka miejska to nasze atrakcja, którymi zdobywany ten rynek. Targi w Skandynawii to turystyka indywidualna i grupowa, Polska ma tu poważne atuty, jesteśmy blisko posiadamy bazę noclegową o odpowiednim standardzie, atrakcje turystyczne interesujące Europejczyków. Liczba turystów skandynawskich odwiedzających nasz kraj systematycznie rośnie.
40 % wzrost przyjazdów z rynku szwedzkiego w ostatnim czasie, związany jest z coraz skuteczniejsza promocją Polski na rynku skandynawskim i większa znajomością naszego kraju.
Tradycyjnie gazeta jest przygotowywana w ścisłej współpracy z Ośrodkiem Zagranicznym POT w Sztokholmie. Wzorem lat ubiegłych gazeta trafi do wystawców targów, firm, biur podróży i dziennikarzy zainteresowanych polskim rynkiem turystycznym oraz utrzymujących stałe kontakty z Ośrodkiem POT w Sztokholmie.
pobierz pdf