TRENDY
Europejskie metropolie współpracują, by pozyskać turystów

Miasta, które jeszcze niedawno narzekały na overtourism, teraz zastanawiają się, jak odzyskać gości. W tym celu zamierzają nawet ze sobą współpracować. Od 15 maja będą to robić w ramach kampanii „United Cities of Tourism”.
Promocja będzie prowadzona na Instagramie 15 maja. Właśnie wtedy miasta skupione przy akcji „United Cities of Tourism” będą się wzajemnie promować na swoich fanpejdżach. Do realizacji pomysłu zgłosiły się między innymi Mediolan, Londyn, Paryż, Barcelona i Berlin. W sumie 17 miast, które z inicjatywy Wiednia chcą pokazać, czym jest turystyka miejska. Jak mówi Norbert Kettner, szef Wiedeńskiej Organizacji Turystycznej, wszystko zaczyna się w miastach. Jego zdaniem, choć granice są już od dawna otwarte, czas przełamać barierę psychologiczną, która może wstrzymywać jeszcze niektórych przed wyruszeniem w drogę. Kampania, której zapowiedź, można obejrzeć na YouTubie, ma w tym pomóc. MG
2022-05-11 08:06:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»