W Berlinie zakończyło się ITB
Krajem partnerskim tegorocznej edycji była Polska. Już teraz można powiedzieć, że propagandowo te targi są dla nas bardzo udane.
Nowoczesna i barwna prezentacja, przygotowana na inaugurację, odniosła zamierzony skutek, czyli zaintrygowała gości. Komentowano ją przez cały wieczór i kolejne targowe dni. Polski pawilon, w momencie jego otwarcia, wypełnił tłum gości. Na 72 stoiskach, które zyskały nowy image, wystawcy zaprezentowali ofertę wszystkich polskich regionów. Pierwsze dni targów były przeznaczone dla branży, ważnym sprawdzianem dla nowego stioska będą kolejne dni, otwarte dla niemieckiej publiczności.
– Pierwsze komentarze niemieckich mediów są dla nas bardzo pochlebne – cieszył się Jan Wawrzyniak, dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Berlinie.
-więcej czytaj w wydaniu Wiadomości Turystycznych (WT 6)
-zobacz w fotokronice jak pracowaliśmy na targach
2011-03-13 21:09:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»