Gdańskie Targi Turystyczne
Z okazji prezydencji Polski w UE program tegorocznych GTT został wzbogacony o panel „Turystyka w Polsce na tle Unii Europejskiej. Marketing turystyki w Polsce i UE – szanse i wyzwanie”.
Celem projektu jest promocja potencjału turystycznego Polski oraz prezentacja działań Komisji Europejskiej w zakresie rozwoju turystyki w UE.
Na targach bogatą ofertę turystyki przyjazdowej i wyjazdowej zaprezentuje ponad 300 wystawców krajowych i zagranicznych. Ze swoją propozycją przyjadą m.in. Norwegia, Turcja, Nepal, Mongolia czy Jamajka. Krajem partnerskim jest Słowacja. W ramach nowego projektu Activity Expo odbędą się prezentacje najpopularniejszych form aktywnego wypoczynku. GTT promują też turystykę kulturową. Na 16 kwietnia zaplanowano study tour dla branży turystycznej i mediów. Uczestnicy poznają atrakcje zamku w Gniewie. Akademia Morska przygotowała seminarium „Turystyczny produkt kulturowy Pomorza”. Podczas otwarcia targów zostanie zainaugurowana ogólnopolska turystyczna kampania promocyjna woj. pomorskiego. – W marcu Międzynarodowe Targi Gdańskie SA rozpoczynają budowę nowego centrum targowo-konferencyjnego Amberexpo, co pozwoli na dalszy rozwój naszych Gdańskich Targów Turystycznych. Nowe centrum zlokalizowane będzie w Letnicy, w sąsiedztwie PGE Arena Gdańsk. Projekt zakłada budowę hali wystawienniczej o łącznej powierzchni 12 tys. m kw. – mówi Dorota Solochewicz, dyrektor projektu GTT. MM
Gdańskie Targi Turystyczne, Gdańsk,
15-17 kwietnia
files/informacja_prasowa(3).pdf
files/PROGRAM_GTT(2).pdf
2011-04-05 16:39:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»