Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Nowy Jork inwestuje w Dolny Manhattan

NYC & Company, odpowiedzialna za działania marketingowe i turystyczne Nowego Jorku, przygotowała akcję promującą Dolny Manhattan. Celem kampanii jest zachęcenie turystów do odwiedzenia finansowej dzielnicy miasta.

Dolny Manhattan to nie tylko Wall Street. Dziś to także liczne hotele, restauracje i sklepy, do których ustawiają się kolejki, by z dużym rabatem kupić ubrania światowych marek. W akcję promocyjną, która rozpoczęła się w czerwcu i potrwa do 6 września, włączyły się organizacje i instytucje związane z tą częścią miasta. – Dolny Manhattan przez ostatnią dekadę przeszedł ogromne przeobrażenie. Liczba odwiedzających znacząco wzrosła, pojawiło się wiele nowych usług świadczonych na potrzeby turystów – mówi George Fertitta, dyrektor generalny NYC & Company. – Zachęcamy przyjezdnych do odkrywania tej części miasta, skorzystania z oferty nowych hoteli, restauracji, parków i innych atrakcji, które tworzą Dolny Manhattan – dodaje Fertitta. W ramach Get More NYC: Lower Manhattan, goście mogą liczyć na takie korzyści, jak późny checkout w hotelachuczestniczących w akcji, czy darmowa karta rabatowa Downtown Culture Pass, zapewniająca zniżki na dziewięć wydarzeń kulturalnych, odbywających się w centrum miasta. Wśród hoteli biorących udział w promocji znalazły się obiekty należące do światowych sieci, takich jak Hilton, Holiday Inn, Marriott oraz Ritz-Carlton. Od 2001 r. liczba odwiedzających Dolny Manhattan znacząco wzrosła. W 2010 r. dzielnicę odwiedziło ok. 9 milionów turystów (26 proc. więcej niż w 2008 r.). Przez dziesięć lat podwoiła się także liczba jego mieszkańców, która dziś wynosi 56 tys. osób. Znajduje się tu obecnie prawie 20 hoteli co daje ok. 5 tys. pokoi hotelowych. Pod koniec bieżącego roku planowane jest otwarcie kolejnych trzech obiektów z łączną liczbą 769 pokoi. Kampania promująca Dolny Manhattan wykorzystuje nośniki reklamy zewnętrznej oraz działania w internecie. Do tych ostatnich należą akcje na Facebooku oraz na stronie Nowego Jorku, przygotowanej na urządzenia mobilne (m.nycgo.com). Inicjatywa obejmuje także promocję Dolnego Manhattanu wśród planerów konferencji i kongresów. Turyści, którzy potrzebują pomocy w zaplanowaniu wycieczek po Dolnym Manhattanie, mogą skorzystać z usług specjalistów pracujących w punktach Informacji Turystycznej znajdujących się w Chinatown i City Hall Park.
Liczba turystów odwiedzających Nowy Jork w 2010 r. osiągnęła rekordową ilość prawie 49 milionów osób, które wydały w Wielkim Jabłku łącznie 31 miliardów dolarów. Celem miasta, postawionym przez burmistrza Bloomberga, jest 50 milionów odwiedzających w 2012 r. Turystyka jest dla Nowego Jorku jednym z najważniejszych źródeł dochodów dając zatrudnienie 320 tys. osób pracujących w związamych z nią usługach. MG

2011-07-28 16:18:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter