RYNEK
Niehotelowe obiekty noclegowe mogą sprzedawać ofertę bezpośrednio

IdoBooking, system rezerwacji i channel manager dla obiektów noclegowych, zintegrował się z Google. Dzięki temu obiekty, które z niego korzystają, będą mogły pozyskiwać nowych klientów bez konieczności płacenia prowizji dla pośredników.
- Goście są przyzwyczajeni do korzystania z portali rezerwacyjnych, które pobierają prowizje od wynajmujących. Dlatego też ściąganie ruchu na stronę obiektu to bardzo ważne zagadnienie dla branży najmu krótkoterminowego – mówi Sonia Mrzygłocka-Pyć, rzeczniczka prasowa IAI S.A., firmy, która odpowiada za IdoBooking.
Porównywarka noclegów w Google to funkcjonalność, która do niedawna była dostępna tylko dla obiektów hotelowych. Teraz mogą z niej korzystać wynajmujący z sektora kwater wakacyjnych. Działa na zasadzie porównywarki cen. IdoBooking twierdzi, że jest pierwszym polskim systemem tego typu, który zintegrował się z Google i zaproponował branży to rozwiązanie w kategorii „kwatery wakacyjne”. MG
2023-07-13 15:37:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»