Jeśli w czasie pobytu będzie naprawdę padać, Sun&Snow zwróci klientom 25 proc. kwoty przypadającej na każdy dzień deszczowego pobytu w postaci vouchera do wykorzystania na kolejne rezerwacje.
Kilkanaście tygodni temu Itaka wprowadziła ubezpieczenie od deszczu, teraz na podobny krok zdecydowała się firma Sun&Snow, która zarządza wynajmem prawie 2,5 tys. apartamentów w ponad 40 miejscowościach turystycznych.
Rekompensata za deszcz ma być naliczana w przypadku wystąpienia opadów większych niż 5 mm, co będą monitorowały biura lokalne Sun & Snow. By uniknąć wątpliwości, dane dotyczące wielkości opadów będą weryfikowane w uznanych źródłach związanych z monitoringiem pogody. Zwykle intensywność deszczu klasyfikuje się jako: „lekki opad”, gdy spada nie więcej niż 2,5 mm wody na godzinę, zaś za „silny opad” uznajemy gdy spada powyżej 7,5 mm wody na godzinę.
Środki trafią na voucher, który będzie można wykorzystać w ciągu kolejnych 12 miesięcy.
Oferta na trasie będzie testowana, firma chce sprawdzić, w jaki sposób przełoży się na zadowolenie klientów. MG