Joanna Lewicka-Leksińska, właścicielka biura Joanna
SONDA - Czy podwyższenie stawek gwarancji ubezpieczeniowych wpłynie na poprawę obsługi poszkodowanego turysty?
NIE Myślę, że w tym aspekcie niewiele się zmieni. Nowe stawki ubezpieczeniowe nie powinny mieć bezpośredniego wpływu na wyższy standard obsługi klientów. Chodzi tylko o bezpieczeństwo turystów i biur agencyjnych. Touroperatorzy z pewnością będą musieli sobie wyrównać wyższe stawki, kosztem klientów. Standard to dla mnie przede wszystkim wysoka jakość usług, w tym komfort wyjazdu, to, że klient nie musi się martwić o gwarancję. Ja jako turysta na pewno czułabym się bezpieczniej, gdybym wiedziała, że biuro jest na tyle dobrze zabezpieczone, że w razie kryzysu politycznego czy problemów wynikających z uwarunkowań klimatycznych albo jakiegokolwiek innego działania niesprzyjającego turystyce zapewni mi ochronę. Wyższe stawki z pewnością przyczynią się do zwiększenia gwarancji odszkodowawczych dla turystów, jednak sam standard obsługi zależy tylko od indywidualnego podejścia do klientów.
2011-09-15 16:49:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»