Choć targi ITB dla wielu kojarzą się z Berlinem, impreza organizowana jest także w Singapurze, Chinach i Indiach. Zdaniem jej szefów przyszedł czas na uspójnienie wizerunku.
Pod hasłem „ITBTOGETHER” targi prowadzą kampanię wizerunkową skierowaną do branży. Rozpocznie się we wrześniu, a w przyszłym roku ma mieć wymiar globalny. Wówczas jej motywy pojawią się także na targach w Singapurze, Szanghaju i Mumbaju, które będzie można zobaczyć zarówno w materiałach drukowanych jak i online. – Bez względu na to, czy mówimy o odwiedzających, wystawcach, czy mówcach, naszą misją jest zgromadzenie przedstawicieli turystyki, podróży i hotelarstwa w jednym miejscu – komentuje Deborah Rothe, dyrektor ITB Berlin. – Pokazuje to nowa kampania, która z pewnością przyczyni się do tego, że nasze targi w przyszłości będą jeszcze mocniej pozycjonowane jako „must-events” – dodaje.
Choć motywy dla kampanii mają być wspólne, nie zabraknie elementów regionalnych – przykładowo w przypadku Berlina będzie to wieża telewizyjna, przy Singapurze budynek Marina Bay, przy Szanghaju chiński smok, a przy Mumbaju indyjska łódź. MG