Od momentu otwarcia do końca sezonu letniego lotnisko w Radomiu obsłużyło ponad 85 tys. pasażerów. W tym czasie pojawiło się też kilka ułatwień dla klientów, a jednym z nich jest rezerwacja i opłacenie parkingu przed terminalem na stronie internetowej portu.
We wrześniu lotnisko w Radomiu odprawiło ponad 16,3 tys. pasażerów, a w całym sezonie wakacyjnym, liczonym jako okres od czerwca do końca września, klientów było prawie 75,5 tys. W przyszłym roku ma ich być jeszcze więcej, bo biura podróży szykują czterokrotnie większą ofertę niż w tym.
Z badań przeprowadzonych wśród pasażerów w okresie od maja do sierpnia na Lotnisku Warszawa-Radom wynika, że jedna czwarta badanych pochodziła z samego Radomia, a blisko jedna piąta to warszawiacy. Z usług portu korzystają mieszkańcy wszystkich regionów Polski, nawet z województwa lubuskiego, zachodniopomorskiego czy dolnośląskiego. Wśród najważniejszych czynników, wskazanych przez ankietowanych, które zadecydowały o rozpoczęciu podróży z radomskiego portu znajdują się: lokalizacja, niska cena biletu oraz dostępność kierunków lotu, dogodne godziny odlotu i oferta przewoźnika.
PPL informuje również, że przewoźnik kolejowy Polregio wprowadza nowe połączenia, które ułatwią mieszkańcom m.in. Kielc, Skarżyska-Kamiennej, Suchedniowa czy Zagnańska dojazd na Lotnisko Warszawa-Radom. Rozkład jazdy pociągów skorelowany jest z kursowaniem autobusów miejskich w Radomiu. Nowe połączenia kursować będą od grudnia 2023 roku. MG