TOUROPERATORZY
Sieć salonów Anex Poland coraz większa
Sieć własnych salonów sprzedaży to jeden z elementów strategii Anex Poland na rynku polskim. Touroperator chce w ten sposób zwiększyć rozpoznawalność swojej marki i być jeszcze bliżej klientów.
W pierwszym roku działalności pod nową marką Anex Poland uruchomił dziewięć własnych salonów sprzedaży. Jak mówią przedstawiciele touroperatora, w tym zakresie nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa – 8 listopada działać zaczęły kolejne biura w Warszawie i w Katowicach.
Obecnie w stolicy działają cztery salony, tyle samo jest ich w Katowicach i jeden funkcjonuje we Wrocławiu. - Otwarcie stacjonarnych salonów firmowych to bardzo ważna część strategii na polskim rynku – mówi Dominika Jurkowska, zastępca dyrektora generalnego Anex Tour Poland. - Zależy nam na tym, żeby Anex Tour stał się rozpoznawalną marką. Dodatkowo chcemy być blisko klienta, poznawać jego potrzeby i tworzyć możliwie jak najbardziej spersonalizowaną ofertę. Nasze salony sprzedaży są nowoczesne, dopasowane do potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów – dodaje. MG
2023-11-09 07:04:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»