Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TOUROPERATORZY

EXIM: Zamiast czarnego wybierz słoneczny piątek!



EXIM tours prowadzi kampanię pod hasłem „Zamień Black Friday na Słoneczny Piątek”. W ten sposób chce zachęcić potencjalnych klientów do gromadzenia wyjątkowych chwil i wspomnień, zamiast masowego kupowania rzeczy z wyprzedaży.

- Postawiliśmy na inspirację. Zachęcamy do gromadzenia doświadczeń i wspomnień, zamiast masowego kupowania rzeczy, których mamy pełne mieszkania – mówi Marcin Tobiasz, marketing manager EXIM tours Polska. - Namawiamy do doświadczania świata przez podróże. Podróże będące nie tylko wspaniałym sposobem na naładowanie własnych akumulatorów, ale także okazją do poznawania nowych smaków, kultur czy ludzi – dodaje. W kampanii biuro stawia proste pytania: nowy robot kuchenny czy all inclusive w bajecznym hotelu? Bieganie po sklepach, czy jogging po plaży? Dubaj w nowym telewizorze, czy Ty w Dubaju?

Kampania będzie realizowana do 10 grudnia. Kreacje pojawią się w internecie, także w internetowych radiach oraz digital outdoorze w głównych miastach Polski.

To już trzecia duża kampania touroperatora w tym półroczu. Wrześniowa promowała nowy serwis exim.pl oraz konkurs, a październikowa wspierała ofertę śnieżnych egzotycznych wyjazdów na przełomie roku. Na pierwszy kwartał zaplanowana jest premiera nowego pozycjonowania i platformy komunikacji. To kolejny etap długoterminowej strategii marketingowej firmy oraz wzmacniania świadomości marki wśród nowych klientów.

- W ślad za rozwojem firmy, zwiększamy nasze portfolio dostępnych możliwości i kierunków wyjazdów – mówi Marcin Malysz, prezes EXIM tours Polska. - Szukający wyjazdów znajdą u nas zarówno popularne kierunki Europy, bliskiej Afryki, czy Emiratów Arabskich. Mamy także egzotyczny Meksyk, Tajlandię, Indonezję czy Wietnam. Kierunki, idealne na przełamanie zimowej aury w Polsce. Klienci mają w czym wybierać a nowa strona exim.pl umożliwia wygodne znalezienie upragnionej podróży w każdej chwili, bez wychodzenia z domu” – dodaje.

Kreację przygotowała agencja Must Be Loud. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dentsu X (dentsu Polska) a za kampanię w Google – Mbridge. MG

2023-11-14 16:57:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Sylwester Gadomski, właściciel biura PoraWakacji.pl w Zgierzu  » więcej






Newsletter

»

Zamów newsletter