Pod koniec listopada w warszawskim klubie Niebo Sun&Fun Holidays zorganizował spotkanie z agentami, podczas którego podsumował 2023 r. i zaprezentował katalog na Lato 2024.
Prowadząca spotkanie Magda Plutecka, PR&marketing manager, przyznała, że mijający rok był dla touroperatora rekordowy. Udało się obsłużyć 85 tys. klientów (+28 proc. w porównaniu do 2022), przychody wyniosły zaś 271,4 mln zł (+36 proc. w por. do 2022). Największy wzrost sprzedaży – w porównaniu z wcześniejszym sezonem – odnotowały Dżerba, Tunezja kontynentalna, Samos, Cypr Północny, Riwiera Turecka i Marsa Alam. Aż 43 proc. klientów, którzy wykupili imprezy u touroperatora, wypoczywało w hotelach klubowych.
Na sezon letni 2024 Sun&Fun Holidays przygotował 31 hoteli klubowych, z czego 21 ma polskojęzycznych animatorów. W przyszłym roku klienci wylecą na wakacje z organizatorem z sześciu lotnisk lokalnych, w tym nowego w ofercie lotniska w Lublinie. Touroperator stawia na sprawdzone kierunki, w tym Egipt, Tunezję, Bułgarię, grecką wyspę Samos oraz Cypr Północny. Wkrótce w ofercie ma się też znaleźć Cypr Południowy. MO, foto MO