TOUROPERATORZY
TUI: Rodziny to mocny segment klientów w tym roku

Niemiecki TUI rozwija ofertę w dwóch segmentach – droższym, wyższej jakości i bardziej atrakcyjnym cenowo. W tym pierwszym jest, jak sam twierdzi, bardzo mocny, w tym drugim chce poprawić swoją pozycję.
Powodem, dla którego niemiecki TUI skupia się bardziej na nieco tańszej ofercie, jest obserwowany wzrost cen, które uniemożliwiają wielu rodzinom zakup wyjazdu, pisze portal branżowy Touristik Aktuell, powołując się na wypowiedzi Stefana Baumerta, prezesa TUI Deutschland. To właśnie dlatego koncern stawia mocniej na markę hotelową Suneo i kierunki takie jak Bułgaria i Tunezja. Prezes przyznaje, że Turcja stała się na okres wakacji często droższa niż Majorka, ale z drugiej strony urlop tam spędza się w większych obiektach, pełniejsza jest również opcja all inclusive.
TUI chce w tym roku pozyskać jeszcze więcej klientów z segmentu rodzinnego – ich liczba ma wzrosnąć rok do roku o 36 proc. - jeśli plan się powiedzie, pobity zostanie rekord z 2019 roku. W programie znalazło się w sumie 3 tys. hoteli rodzinnych, 5 tys. ma pokoje przystosowane dla tej grupy podróżnych, 8 tys. zachęca klubami dla dzieci, a 10 tys. posiada oddzielne baseny dla najmłodszych.
W ramach promocji klienci znajdą stałe ceny dla dzieci od 111 euro, także w szczycie sezonu – takich miejsc ma być dostępnych 150 tys. w około 300 hotelach. Do połowy grudnia sprzedanych zostało ich około 10 proc., prezes przewiduje, że do końca stycznia zajęte zostaną wszystkie. MG
2024-01-08 08:32:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»