Województwo podkarpackie w trójwymiarze
Pod hasłem „Podkarpacie – przestrzeń otwarta” zrealizowano spoty reklamujące region. Jeden zrobiono z wykorzystaniem nowoczesnych systemów: 3D oraz Moving Time Lapse. Klip ma wypromować Podkarpacie nie tylko w Polsce, lecz także i w Europie.
Produkcja przedstawia m.in. widok z Połoniny Wetlińskiej i śmigłowiec Black Hawk produkowany w zakładach PZL Mielec. Pomysłodawcom zależało na zachęceniu turystów do odwiedzania regionu, a przedsiębiorców do inwestowania w nim. – Kampania ma pokazać połączenie piękna natury z nowoczesnością – mówi Wiesław Bek, rzecznik prasowy marszałka województwa podkarpackiego.
Podobną opinię wyraził Piotr Czerepiuk, dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego UM Województwa Podkarpackiego. – Ukazanie nowoczesnej infrastruktury, innowacyjnych gałęzi przemysłu i kapitału ludzkiego ma przyciągnąć inwestorów – powiedział. Dlatego w spocie są zdjęcia z lotniska Rzeszów-Jasionka i Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego.
Nakręceniem spotu zajęła się Agencja Reklamowa Bogaczewicz. Klip kosztował 63 tys. zł, z czego 53,5 tys. to dofinansowanie unijne. Po 5 tys. zł przeznaczyły budżet państwa i samorząd. Przygotowanie filmu w 3D było bezpłatne. Właściciel agencji stwierdził, że zrobienie takiej reklamy to promocja dla jego firmy. Od miesiąca film można zobaczyć w internecie, ale konieczne jest posiadanie specjalnych okularów. Do końca listopada spot będzie emitowany w: TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN 24, PolsatNews i TV Biznes. Aby obejrzeć go w trzech wymiarach, trzeba mieć odpowiedni odbiornik. MC
2011-11-22 16:46:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»