DESTYNACJE
Austria zastępuje sztuczną inteligencję tą prawdziwą

ChatGPT może dostarczyć cennych wskazówek, ale sztuczna inteligencja nie dysponuje (jeszcze?) typowo austriackim poczuciem humoru, twierdzi Österreich Werbung. To dlatego organizacja w nowej kampanii marketingowej opiera się na „AI - autentycznej inteligencji” – wiedzy i uroku prawdziwych austriackich instruktorów narciarstwa.
- Zimowy urlop w Austrii to nie tylko najnowocześniejsza infrastruktura narciarska z ponad 23 tys. hektarami stoków narciarskich i ponad 2,6 tys. wyciągami narciarskimi. To, co czyni urlop w Austrii wyjątkowym, to autentyczne doświadczenia i osobiste kontakty. Rozmowy z mieszkańcami, gospodarzami i instruktorami narciarstwa. W Österreich Werbung jesteśmy entuzjastycznie nastawieni do nowych technologii i otwarci na możliwości i umiejętności sztucznej inteligencji. Dzięki ChatSkiPT nadal chcemy jednak przypomnieć, że w istocie chodzi o ludzi, i że sztuczna inteligencja nie może, przynajmniej w tej chwili, zastąpić austriackiego uroku - mówi Astrid Steharnig-Staudinger, dyrektor zarządzająca Österreich Werbung,.
Na stronie www.chatskipt.com odwiedzający mogli przez trzy dni (17-20 stycznia) wpisywać pytania w oknie czatu, analogicznie do ChatGPT - odpowiedzi udzielało 15 instruktorów narciarstwa z tamtejszych regionów. Rozmawiać można było z nimi po niemiecku, angielsku i holendersku.
W sezonie zimowym 2022/23 przychody z tytułu przyjazdów turystycznych wyniosły 12,6 mld euro, co odpowiada bezpośredniej i pośredniej wartości dodanej wynoszącej 6,7 mld euro. - Zima w Austrii ma kluczowe znaczenie dla sukcesu gospodarczego naszego kraju i cieszę się, że jako Österreich Werbung możemy wnieść nasz wkład w postaci nowoczesnej, skutecznej komunikacji – dodaje Steharnig-Staudinger. MG
2024-01-24 07:23:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»