Grupa TUI to kolejne biuro podróży, z którym umowę podpisał Ryanair. Od teraz koncern może oferować klientom loty, miejsca i bagaż Ryanair w ramach swoich pakietów wakacyjnych, pod warunkiem, że nie będzie zawyżać opłat za produkty Ryanair.
TUI zobowiązał się nie tylko do sprzedaży produktów Ryanaira bez dodatkowych opłat, ale także do przekazywania przewoźnikowi prawidłowych danych kontaktowych i informacji o płatnościach. Tym samym pasażerowie mają mieć dostęp do swoich rezerwacji przez panel klienta myRyanair, a ważne informacje będą otrzymywać bezpośrednio na adres e-mail.
Dzięki tej umowie klienci TUI nie będą musieli przechodzić przez proces weryfikacji, podobnie jak ma to już miejsce w przypadku podróżujących z loveholidays i Kiwi.
- Z przyjemnością ogłaszamy partnerstwo z TUI, które umożliwi rezerwację lotów, miejsc i bagażu Ryanair w ramach pakietu wakacyjnego z gwarancją pełnej przejrzystości cen produktów Ryanair oraz otrzymywania wszelkich informacji dotyczących lotu bezpośrednio od Ryanair, a także bezpośredniego dostępu do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair. Ta umowa oddziela TUI od piratów OTA, którzy nadal oszukują i oszukują konsumentów, bezprawnie pobierając dane ze strony internetowej Ryanair i niewłaściwie sprzedając nasze loty z rażącymi ukrytymi marżami i zawyżonymi opłatami – mówi Dara Brady, Director of Marketing, Digital & Communications w Ryanair
- Nowa umowa jest zgodna ze strategią Grupy polegającą na większej cyfryzacji segmentów biznesowych. Współpraca z Ryanairem pozwoli teraz jeszcze bardziej rozszerzyć ofertę dynamicznie pakowanych wakacji TUI, a jednocześnie osiągnąć kolejny kamień milowy w cyfryzacji. Ponadto współpraca ta przyczynia się również do realizacji naszej strategii wzrostu - celem jest osiągnięcie dodatkowego wzrostu dzięki większej liczbie produktów i nowych gości – dodaje Peter Krüger, Chief Strategy Officer & Chief Executive Officer Holiday Experiences w TUI Group.
- Więcej hoteli, więcej połączeń lotniczych, więcej wycieczek i aktywności podczas podróży i w domu - tworzymy jeszcze większy wybór dla naszych gości. Porozumienie, które osiągnęliśmy, stworzy więcej opcji podróży dla naszych gości niż kiedykolwiek wcześniej. W szczególności w Wielkiej Brytanii nasi goście będą mogli wybierać spośród jeszcze szerszej gamy lotów w przyszłości - a ponadto do silnego programu z własnymi lotami TUI Airline – komentuje David Schelp, CEO Markets & Airlines w TUI Group. MG