Przywiązanie ma znaczenie
W tegorocznym badaniu satysfakcji klientów eksperci starali się znaleźć odpowiedź na pytanie, w jakim stopniu goście hotelowi przywiązani są do poszczególnych marek. Analizę (North America Hotel Guest Satisfaction Study) przeprowadziła na rynku północnoamerykańskim firma J.D. Power and Associates.
Wanalizie posłużono się modelem lojalności klienta, stworzonym przez JD Powers and Associates. Zgodnie z nim na przywiązanie do danej sieci składają się trzy elementy: wizerunek marki, doświadczenie oraz styl życia gościa, przy czym najważniejszą rolę odgrywa doświadczenie. Jest ono oparte na doznaniach wyniesionych z wcześniejszych pobytów w obiektach i poziomu satysfakcji klienta. Wyniki raportu przedstawił Stuart Greif, wiceprezes i dyrektor generalny działu Podróże i Zakwaterowanie w JD Power and Associates na łamach Hotelnewsnow.com
Marzena German
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze WT nr 23/2011 (1-15 grudnia 2011)
2011-12-07 16:35:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»