POLSKA
Polska z sukcesem promowała się na targach w Utrechcie

Zainteresowanie Polską w czasie targów Fiets en Wandelbeurs w Utrechcie było bezprecedensowe – twierdzi Stefan Maas z biura organizacyjnego największych w Europie tragów poświęconych turystyce aktywnej.
Polska była partnerem 19. edycji Fiets en Wandelbeurs prestiżowej imprezy poświęconej turystyce aktywnej, którą w tym roku odwiedziło ponad 30 tys. osób.
W targach, które odbywały się 23-25 lutego 2024 r. w centrum konferencyjno-wystawowym Jaarbeurs w Utrechcie, Polska była reprezentowana przez województwa dolnośląskie, lubelskie, mazowieckie, małopolskie, śląskie, warmińsko-mazurskie oraz zachodniopomorskie. - Polska jest destynacją coraz bardziej rozpoznawalną w Holandii - zauważa Dominika Szulc, dyrektor ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli. - Nasz kraj dysponuje tym, czego wielu Holendrów poszukuje podczas wakacji – wspaniałą przyrodą, lasami, jeziorami i górami – podkreśla dyrektor Szulc. - Targi wędrowno-rowerowe są idealnym miejscem, aby promować te walory wśród miłośników podróży rowerowych i pieszych – dodaje Małgorzata Duijnmayer, koordynator polskiego stoiska z Zagranicznego Ośrodka POT w Amsterdamie.
Podczas targów odbyło się 16 specjalnych prezentacji poświęconych polskim regionom, w których wzięło udział ponad 1,2 tys. osób. - Polska to piękny kraj, o czym sam mogłem się przekonać – mówi Nick Roodenburg, dyrektor ds. sprzedaży Fiets en Wandelbeurs. - Cieszę się, że uwaga odwiedzających tegoroczną edycje, była skupiona właśnie na waszym kraju – dodaje.
Promocji Polski towarzyszyła także rozpoczęta w październiku 2023 roku półroczna kampania. Obejmowała ona promocję zarówno w materiałach organizatora targów, jak i w ramach specjalnej kampanii organizowanej we współpracy z największym domem mediowym w Niderlandach - DPG Media.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z promocji Dolnego Śląska podczas targów również dlatego, iż wprawdzie targi były skierowane do klienta indywidualnego, to jednak mieliśmy sporo kontaktów z mediami – relacjonuje Jakub Feiga, dyrektor biura zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej. Zauważa on także, iż w pierwszym tygodniu po targach liczba pobrań aplikacji tras pieszych i rowerowych na smartfony wzrosła z rynku niderlandzkiego o 800 proc.
Dodatkowym elementem kampanii promocyjnej Polski był mega-bilboard (98m2) przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w Niderlandach (A1 w okolicach Vianen, kierunek Amsterdam). Tygodniowa liczba odbiorów szacowana jest na ponad 676 tys. Ekwiwalent reklamowy poszczególnych elementów kampanii przekroczył 150 tys. euro. MG
2024-03-13 18:55:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»