Wakacje.pl stworzyły kampanię rekrutacyjną, wykorzystując do tego sztuczną inteligencję (AI). Zadanie zlecone AI polegało na zbudowaniu kreacji z wykorzystaniem słynnych zabytków, co, z jednej strony ma podkreślać, że agent działa na rynku turystycznym, z drugiej, w zabawny sposób zachęcać do zmiany dotychczasowego życia zawodowego. Celem było też pokazanie, że Wakacje.pl to firma otwarta na nowości i chętnie sięgająca po niestandardowe rozwiązania.
Jak wyjaśnia Piotr Piankowski, EB&EVENT manager w Wakacje.pl, w dobie silnie rozwiniętych social mediów i codziennego pędu, na przykucie uwagi kandydata jest dużo mniej czasu niż kiedyś. - Przygotowaliśmy zatem 9 grafik i relacji na Facebooka, LinkedIna oraz Instagrama, bo właśnie tam najłatwiej spotkać potencjalnych kandydatów do pracy.
Koncept kreatywny i hasła powstawały we współpracy z kilkoma działami. Pierwszym krokiem było przygotowanie wizualizacji w programie graficznym. Na tej podstawie powstały prototypy profesjonalnych kreacji, do których stworzenia wykorzystano sztuczną inteligencję. Na kolejnym etapie specjaliści od grafiki dopieszczali już szczegóły projektów, a zespół copywriterski pracował nad hasłami reklamowymi. MO, foto Wakacje.pl