RYNKI
TUI buduje hotele dla HENRY’ego
HENRY to jedna z grup docelowych TUI, na którą koncern stawia w strategii rozwoju własnych sieci hotelowych. Kieruje się do nich marka TUI Mora, która ma łączyć swobodny luksus z bardzo indywidualnym i elastycznym podejściem.
HENRY to dobrze zarabiający ludzie, których jednak nie można określić jeszcze mianem bogatych (od angielskich słów High Eearner Not Rich Yet). Z myślą o nich TUI stworzył kolejną markę hotelową – Mora, która zaspokoić ich oczekiwania. Chodzi o to, by warunki były luksusowe, ale żeby można było w hotelu poczuć wakacyjny luz i kształtować swoje wakacje tak, jak się lubi.
Koncern poszerza nie tylko tę sieć, inwestuje również w TUI Blue i TUI Suneo w miejscach, do których można dojechać samochodem. Mowa o Niemczech, Austrii i Południowym Tyrolu. MG
Źródło: Top Hotel
2024-03-20 08:05:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»