Multiagent internetowy, Travelplanet.pl, podczas gali Top of the Top 2023 w Zakopanem podsumował współpracę z partnerami biznesowymi i biurami franczyzowymi w 2023 r.
W części podsumowującej ubiegły rok wskazano, że partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl sprzedawali wycieczki droższe od przeciętnej wartości rezerwacji ogółem w Travelplanet.pl – to blisko 9100 zł wobec ok 7750 zł. W 96 salonach franczyzowych turyści chętniej dokupowali również dodatkowe polisy ubezpieczeniowe. W 2023 r. partnerzy zwiększyli swoje przychody o 43 proc.
Najlepszych franczyzobiorców uhonorowano statuetkami i nagrodami w kategoriach Transakcja Roku, Odkrycie Roku, Ekspansja, Sprzedaż Wycieczek, Średnia Wartość Rezerwacji, Sprzedaż Zagranicznych Turoperatorów, Dynamiczny Rozwój, Sprzedaż Polis i Konwersja Polis.
Od 15 marca sieć Travelplanet.pl liczy 100 punktów franczyzowych. Działają w 77 miastach i miasteczkach Polski. Planuje powoływanie kolejnych, otwierając salony, których potencjał wskazuje na możliwość wygenerowania minimum 1 mln zł obrotu na sprzedaży wycieczek w pierwszym roku działalności. W ubiegłym roku najlepsze salony franczyzowe przekroczyły poziom 10 mln zł. MO, foto Travelplanet.pl