Neckermann bliżej agenta
Prezentacja Lata 2012 zorganizowana przez Neckermanna w Maroku była okazją do podsumowania sprzedaży w 2011 r. i przedstawienia nowości na nadchodzący sezon. Zaprezentowane zmiany nie dotyczyły jedynie produktu, ale także współpracy agencyjnej.
Latem 2011 r. ponad 70 proc. obrotu Neckermanna w ramach katalogu Bliskie Podróże wygenerowała sprzedaż wakacji do Bułgarii, na wyspy greckie, Majorkę i Wyspy Kanaryjskie. W przypadku dojazdu własnego na topie były Bułgaria, Chorwacja, Włochy i Austria. – W najbliższym sezonie zaproponujemy klientom niższe ceny – mówi Marek Węgierek, prezes zarządu Neckermann Polska. – Do tej pory Neckermann kojarzył się z drogimi wakacjami, chcemy tę opinię zmienić, jednocześnie zachowując jakość naszego produktu – zaznacza Węgierek. W poprzednich latach touroperator kupował przeloty u brokera lotniczego, na przyszłe lato podpisał kontrakty bezpośrednio z liniami lotniczymi Small Planet, Air Poland oraz Enter Air, umowy z hotelami oparł w wielu przypadkach na gwarancji. – To wszystko wpłynie korzystnie na ceny naszych pakietów – podkreśla Węgierek. – Większość polskich klientów zwraca uwagę przede wszystkim na koszt swoich wakacji i to właśnie on ma zazwyczaj decydujący głos przy wyborze kierunku i oferty touroperatora – potwierdza Aleksander Wołotowski, właściciel Holiday Service z Warszawy.
Marzena German
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze WT nr 1/2012 (1-15 stycznia 2012)
2012-01-02 16:46:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»