Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA 

Switzerland Tourism zmienił logo 

Przez niemal 30 lat Switzerland Tourism odchodzi od promowania Szwajcarii jako kierunku turystycznego przy pomocy charakterystycznej złotej szarotki i zastępuje ją nowym logiem. Co prawda dotychczasowe logo dość mocno wbiło się do świadomości odbiorców, konieczne było jednak wprowadzenie zmian, ponieważ od lat 90. XX w. wymagania wobec marki znacznie się zmieniły. Nowy znak, z białym krzyże na czerwonym tle, jest prostsze, bardziej przejrzyste i wpisuje się w najnowocześniejsze trendy. 

Podstawę logo stanowi napis „Szwajcaria” w uniwersalnym języku angielskim: Switzerland. Literę T zastąpiono krzyżem, który symbolizuje „godne zaufania pochodzenie i emanuje optymizmem szwajcarskiego przeznaczenia”. Krzyż ukazany jest na czerwonym tle składającym się z pięciu odcieni tej barwy. Te z kolei odzwierciedlają nowoczesność, różnorodność i niezależność.

Nowy system wizualny Szwajcarii będzie wdrażany na rynkach, gdzie prowadzone są działania marketingowe Switzerland Tourism. Proces ten ma zająć kilka miesięcy. MO 

2024-05-27 09:44:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter