Skandynawowie przekonują się do Polski
Redakcja Wiadomości Turystycznych przygotowała kolejne specjalne anglojęzyczne wydanie na rynek skandynawski. Nowa forma i użyteczna treść skutecznie promują polską ofertę w Skandynawii.
Głównym czynnikiem zachęcającym Skandynawów do przyjazdu do Polski są korzystne dla nich ceny. Ostatnie badania wskazują, że poziom cen w Polsce jest o 48 proc. niższy niż w Szwecji – mówi Małgorzata Hudyma, dyrektor POIT w Sztokholmie. Skandynawów udających się do naszego kraju interesuje polska kultura i możliwość aktywnego spędzenia czasu. – Zainteresowania turystów różnią się zależnie od grupy wiekowej, statusu rodzinnego i finansowego, jednak najczęściej – w kontekście destynacji Europy Środkowej można zauważyć większy nacisk stawiany na krótkie pobyty weekendowe – mówi Małgorzata Hudyma. Młodzi ludzie częściej odwiedzają polskie miasta podczas wyjazdów weekendowych. Rodziny wybierają miejsca nad polskim morzem lub w górach. Natomiast duża cześć skandynawskich seniorów korzysta z oferty polskich spa.
Znaczenie dla ruchu turystycznego między krajami skandynawskimi, a Polską odgrywa coraz bardziej rozległa siatka połączeń transportowych, w tym lotniczych. Aby zainteresować Skandynawów swoją ofertą, touroperatorzy powinni skalkulować usługi z gamą atrakcji dodatkowych. Skandynawowie będą przyglądać się propozycjom a organizatorzy będą mieć szansę na wysoki poziom rezerwacji. MAK
"Destination Poland" specjalne obcojęzyczne wydanie Wiadomości Turystycznych przygotowane w języku angielskim. Gazeta jest dystrybuowana na terenie Skandynawii, ze szczególnym uwzględnieniem MTT Matka w Helsinkach (19-22.01), MTT Reiseliv w Lillestrom/Oslo (2-4.03) i MTT TUR w Göteborgu (22-25.03).
>> pobierz pdf
Destination Poland Scandinavia 2012
2012-01-24 14:25:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»