Rada Polskiej Organizacji Turystycznej przyjęła nową strategię zarządzania zintegrowaną komunikacją marketingową w turystyce do roku 2030. Wśród obszarów strategicznych wskazano między innymi partnerstwo wizerunkowe. To ważny krok, jednak nie jest pewne, czy wystarczający, bowiem w dzisiejszych czasach kreowanie pozytywnej opinii wśród konsumentów to duże wyzwanie dla Polski. Uczestnicy debaty: Rafał Szmytke Prezes POT, Marta Chełkowska Dyrektor Departamentu Turystyki UMWP, Tomasz Koralewski Prezes Łódzkiej Organizacji Turystycznej, Małgorzata Hudyma Dyrektor ZOPOT w Sztokholmie, Anna Godlewska Zastępca Dyrektora Departamentu Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej MSZ. Moderator - dr Elżbieta Wąsowicz – Zaborek, adiunkt w Katedrze Biznesu Międzynarodowego SGH w Warszawie.
organizowanego przez redakcję Wiadomości Turystycznych 20 czerwca 2024 r. Stadion Narodowy w Warszawie 2024-06-14 08:33:00
Dołącz do dyskusji na stronie
»
Dołącz do dyskusji na FB
»
|
|
Newsletter
» Zamów newsletter
|