Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


RYNEK

eSky połączył się z Finnairem przez NDC

Grupa eSky integruje sprzedaż oferty Finnair w technologii NDC 21.3 „Direct Connect”. System dystrybucji opracowany przez IATA daje klientom eSky pełny, błyskawiczny dostęp do pełnego zakresu produktowego Finnair, obejmującego wszystkie taryfy, opcje bagażu, wyżywienia i innych usług dodatkowych.

Bezpośrednie połączenie kanałów sprzedaży z linią lotniczą oparte na innowacyjnym standardzie NDC 21.3 „Direct Connect” (New Distribution Capability) wyparło dominujący przez lata w branży lotniczej model GDS (Global Distribution System), który bazuje na pośrednim dostępie do
produktu przewoźników. - Zintegrowanie się z Finnair w technologii NDC 21.3 „Direct Connect” to kolejny ważny krok w strategicznej współpracy z tym przewoźnikiem, który dzięki swojemu ponad 100-letniemu doświadczeniu jest gwarancją niezawodności i jakości usług zarówno dla klientów, jak i partnerów biznesowych. Osoby podróżujące z eSky mają więc pełny dostęp do świetnej siatki połączeń i bogatej oferty tej linii lotniczej, co ułatwia wyszukiwanie i rezerwację lotów w atrakcyjnych cenach i różnorodnych formułach — mówi Jakub Bajorski, Chief Product Officer
w Grupie eSky.

Dzięki wdrożeniu NDC 21.3 klienci eSky w ponad 50 krajach mogą w łatwy i intuicyjny sposób wyszukiwać i rezerwować loty Finnair, planując swoją podróż z wykorzystaniem wszystkich oferowanych opcji. Zaktualizowany system zapewnia również lepsze zarządzanie i prezentowanie oferty fińskiego przewoźnika w serwisach eSky. Dostępność tzw. rodzin taryf
(ang. fare families), czyli usług wliczonych w cenę takich jak limit bagażu, możliwość zmiany daty lotu lub zwrot biletu, a także innych produktów nordyckiej linii lotniczej ułatwia porównywanie dostępnych opcji i wybór optymalnego rozwiązania.

- W Finnair ciągle pracujemy nad promowaniem NDC jako jednej z kluczowych inicjatyw w modernizacji dystrybucji produktów linii lotniczych. Cieszymy się ze współpracy z Grupą eSky, która jako pierwsza z platform podróży na świecie, wdrożyła bezpośrednią integrację NDC w wersji 21.3. z korzyścią dla naszych wspólnych klientów, aby poprawić ich doświadczenia z rezerwacji w serwisach eSky — podkreśla Tiina Vesterinen, Vice President Commerce and CX Solutions w Finnair.

W kwietniu linia lotnicza uruchomiła bowiem nowe połączenie z Wrocławia (7 lotów tygodniowo), uzupełniając dotychczasową siatkę połączeń z Warszawy, Krakowa i Gdańska, gdzie firma realizuje kolejno 24, 19 i 10 operacji w ciągu tygodnia. MG

2024-06-20 16:39:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Sylwester Gadomski, właściciel biura PoraWakacji.pl w Zgierzu  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter