TRENDY
Dertour chwali się dobrą sprzedażą zimy
Touroperatorzy należący do Grupy Dertour w Niemczech notują na nadchodzący sezon Zima 2024/25 wzrost liczby gości o 76 proc. Chodzi o wyniki sprzedaży oferty pod markami Dertour, ITS, Meiers Weltreisen i Travelix.
Szczególnym zainteresowaniem cieszy się wschodnia część Morza Śródziemnego – w tym segmencie statystyki sprzedażowe poprawiły się o 103 proc. Przy dalekich krajach zmiana na plus wynosi 76 proc., pisze portal Reise vor-9.
Najbardziej rośnie sprzedaż wyjazdów do Tunezji, Egiptu, ale też na Sri Lankę, do Tajlandii, Wietnamu i do Zjednoczonych Emiratów Arabskich - to właśnie w tym obszarze można zaobserwować pierwsze efekty upadłości FTI i przechodzenie klientów do innych touroperatorów, choć nie brakuje też wielu nowych turystów.
Dertour już w poprzednich latach zwiększył swoje kontyngenty w najważniejszych krajach średniego i dalekiego zasięgu wybieranych na wypoczynek typu sun&beach. - W związku ze zmianą sytuacji na rynku wzmacniamy nasze zaangażowanie w tych regionach ponownie, w szczególności w Turcji, Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich – informuje Sven Schikarsky, szef sprzedaży w Grupie Dertour, odnosząc się do skutków upadłości FTI. MG
2024-06-24 07:28:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»