Krzysztof Majda dołączył do zespołu Kompas Tour Poland, obejmując stanowisko dyrektora sprzedaży. Będzie odpowiedzialny za budowanie i rozwój sieci agencyjnej, współpracę oraz szkolenia i study toury dla partnerów biznesowych.
- W Kompas Tour Polska naszym celem jest wzorowa współpraca agencyjna bazująca na profesjonalnej, rzetelnej i indywidualnej obsłudze każdego agenta przez doświadczony, polski zespół składający się pasjonatów turystyki i fachowców z średnim doświadczeniem 10 lat w branży – mówi Efe Turkel, prezes Kompas Tour Polska.
- „Z Kompasem przez Świat. Każdy agent w dobrych rękach” to nasze motto w codziennej współpracy z agentami i klientami. W turystyce najważniejsi są ludzie. Cieszę się, że po ponad roku przerwy mogę wrócić do turystyki i wykorzystać swoje doświadczenie, wiedzę, a przede wszystkim relacje zbudowane przez ostatnie 20 lat współpracy z agentami turystycznymi dla rozwoju Kompas Global na polskim rynku - dodaje Krzysztof Majda.
Krzysztof Majda przez 20 lat pracował w Neckermann Polska na początku przez 8 lat jako rezydent, a następnie już w centrali jako produkt manager odpowiedzialny za rozwój i sprzedaż kierunków turystycznych między innymi Kos, Bułgarię i Sardynię oraz za szkolenia produktowe i fam tripy. Po pandemii wrócił do turystyki jako szef działu szkoleń w Grecos Holiday. Następnie przez 8 miesięcy pracował w Join Up! Polska.
Od 4 lat Majda jest też wykładowcą na Uniwersytecie MERITO w Warszawie na wydziale Turystyki i Rekreacji. Przez ostatni rok uczył młodzież w dwóch technikach w Warszawie o specjalizacji technik eksploatacji portów i terminali oraz technik obsługi turystycznej przygotowując przyszłe kadry turystyki do egzaminów zawodowych i do pracy w branży. MG