PERSONALIA
Ewa Rożnowicz dołącza do Exim Tours
Od lipca do Działu Jakości dołączyła Ewa Rożnowicz, z turystyką związana 25 lat. Jej wiedza i umiejętności mają znacząco wzmocnić jakość usług świadczonych przez EXIM tours. „Ewa pomoże jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów” – mówi prezes Marcin Małysz.
Ewa Rożnowicz będzie członkiem Działu Zapewnienia Jakości, a do jej zadań będzie należało udoskonalenie procesu reklamacji i podniesie jakość usług dzięki lepszej współpracy wewnątrz firmy. Celem EXIM tours jest zmniejszenie udziału zgłoszeń reklamacyjnych przy jednoczesnym zwiększeniu liczby klientów. W tym roku biuro podróży planuje obsłużyć blisko ćwierć miliona pasażerów.
Ewa Rożnowicz ukończyła filologię polską i studia podyplomowe związane z prawem. Ma 25-letnie doświadczenie w branży turystycznej, z którą jest związana przez całe swoje życie zawodowe. Pierwsze „turystyczne” kroki stawiała w biurze Scan Holiday, następnie przez 20 lat pracowała w Neckermann Polska. Jej ścieżka kariery obejmowała różne stanowiska: od kasjera lotniczego, przez specjalistę helpdesku dla biur agencyjnych, po menedżera do spraw zarządzania jakością. Pracę biur agencyjnych wspierała również w helpdesku biura Nekera. Przez ostatni rok pracowała na stanowisku kierownika Działu Helpdesk w JoinUp Polska. MG
2024-07-02 08:35:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»