DESTYNACJE
Visit Madeira reklamuje się wśród pokolenia boomersów
W 2023 r. Visit Madeira uruchomiła kampanię „Experience Madeira for Yourself” na rynkach międzynarodowych. Przekaz jest jasny – zarządzający destynacją podkreślają, że wyspa ma wszystko — góry, morze i kulturę — co czyni ją całorocznym celem podróży dla każdego. Teraz komunikacja została zróżnicowana i skierowana do osób w wieku 55 lat i starszych.
Kampania reklamowa prezentuje piękno wyspy, ale poprzez hasło przewodnie podkreśla, że najprawdziwsze doświadczenie Madery i Porto Santo jest możliwe tylko poprzez ich osobiste poznanie. W nowej odsłonie uwzględnione zostały treści dopasowane do podróżnych w wieku od 55 do 65 lat. Adaptacja kampanii podkreśla zaangażowanie i strategię komunikacji Madery, która ma na celu wzmocnienie wizerunku marki i oparcie jej na poczuciu przynależności — „Madera. Należy do wszystkich”.
Visit Madeira chce bezpośrednio oddziaływać na grupę podróżnych w wieku 55-65 lat, uwzględniając jej potrzeby i podkreślając doświadczenia, które odpowiadają jej zainteresowaniom. MG
2024-07-05 07:34:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»