Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TECHNOLOGIA

Amelia poinformuje pasażera
o opóźnieniu



Amelia to bot, którego do obsługi pasażerów właśnie „zatrudnił” Wizz Air. Jeśli dojdzie do zakłóceń lotu, poinformuje on przez telefon o zmianach. Wszystko będzie odbywać się w czasie rzeczywistym.

Nowa usługa ma na celu zmniejszenie wpływu zakłóceń, w tym ostatnich problemów w całej Europie, niezależnych od linii lotniczych, takich jak złe warunki pogodowe i niedobory personelu kontroli ruchu lotniczego.

Oprócz nowego rozwiązania głosowego, klienci Wizz Air nadal będą mieli możliwość „na żywo” czatować z Amelią, jeśli potrzebne będzie dodatkowe wsparcie.

Bot będzie proaktywnie dzwonić do pasażerów, których dotyczą utrudnienia, aby dostarczyć niezbędnych informacji i wskazówek w przypadku zakłóceń zaplanowanego lotu. Po otrzymaniu telefonu od Amelii, pasażerowie zostaną poinformowani o statusie swojego lotu i dostępnych możliwościach.

Główne funkcje narzędzia to spersonalizowana aktualizacja statusu lotu - pasażerowie są witani po imieniu oraz otrzymują szczegóły dotyczące rejsu, a następnie możliwość zmiany rezerwacji, zwrot w wysokości 120% w kredycie WIZZ lub w wysokości 100% całkowitej kwoty na oryginalną metodę płatności. Amelia pomoże też przy zakwaterowaniu – jeśli będzie potrzebny nocleg, bot przekaże odpowiednie informacje, poda też, gdzie można znaleźć przedstawicieli lotniska w celu uzyskania dalszej pomocy, w zależności od lokalizacji pasażera. Wśród innych funkcjonalności znalazło się informowanie o tym, jak przewoźnik będzie się kontaktować z pasażerami w celu przekazywania ważnych aktualizacji oraz dodatkowe wsparcie w postaci wskazówek dotyczących kontaktu z punktami informacyjnymi na lotnisku lub specjalną linią pomocy Wizz Air.

Aby zapewnić podróżnym niezbędne wsparcie i zebrać opinie na temat ich doświadczeń, Amelia wykona połączenie kontrolne 30 minut po pierwszym kontakcie. Wówczas pasażerowie mogą potwierdzić, czy ich problemy zostały rozwiązane. Odbieranie połączeń jest bezpłatne, jednak mogą obowiązywać opłaty roamingowe w zależności od planu taryfowego.

Obecnie, nowe rozwiązanie głosowe Amelii, dostępne w języku angielskim dla odlotów z Rumunii, Włoch, Węgier, Polski, Wielkiej Brytanii i Austrii, wkrótce będzie dostępne w innych, w tym arabskim, bułgarskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim, węgierskim, włoskim, polskim, rumuńskim, rosyjskim i ukraińskim. MG

2024-07-17 07:51:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Sylwester Gadomski, właściciel biura PoraWakacji.pl w Zgierzu  » więcej






Newsletter

»

Zamów newsletter