ITM na tureckim fundamencie
Organizatorzy tegorocznych targów połączyli siły i stworzyli imprezę, która łączy branżę turystyczną i MICE. Dzięki temu powstała impreza, która wyróżnia się na targowej mapie w kraju.
Za nami już druga edycja targów ITM Warsaw, pierwszych w kolejności, które pojawiają się w noworocznym kalendarzu branży turystycznej. ITM to jedyne targi w Polsce, które łączą segment podróży indywidualnych z MICE. Orgnizatorzy twierdzą, że synergia ta jest w pełni zasadna. – Dzięki temu, że targi turystyki wypoczynkowej i MICE odbywają się w tym samym czasie, wystawcy, którzy posiadają propozycje wyjazdów skierowane do obu grup klientów, mogą przy okazji jednej imprezy targowej zaprezentować swoją pełną ofertę – zauważa Roland Sprung, organizator ITM. W podobnym tonie wypowiada się jeden z wystawców. – Udział w targach to dla wystawcy duże przedsięwzięcie, zarówno logistyczne, jak i finansowe. Jeśli zamiast na dwóch, może pokazać się na jednej imprezie przyciągającej klientów biznesowych i indywidualnych, oszczędza i czas, i pieniądze – zauważa Paweł Bruczkowski z Fiordy.com. Bruczkowski dobrze ocenia pomysł zorganizowania targów łączonych, choć podkreśla, że była to pierwsza ich edycja w takiej formie i to właśnie z tej perspektywy należy wystawiać ITM stopnie.
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze WT nr 4/2012 (16-29 lutego 2012)
Zobacz więcej zdjęć w Galerii WT
2012-02-14 16:46:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»