Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

ITM na tureckim fundamencie

Organizatorzy tegorocznych targów połączyli siły i stworzyli imprezę, która łączy branżę turystyczną i MICE. Dzięki temu powstała impreza, która wyróżnia się na targowej mapie w kraju.

Za nami już druga edycja targów ITM Warsaw, pierwszych w kolejności, które pojawiają się w noworocznym kalendarzu branży turystycznej. ITM to jedyne targi w Polsce, które łączą segment podróży indywidualnych z MICE. Orgnizatorzy twierdzą, że synergia ta jest w pełni zasadna. – Dzięki temu, że targi turystyki wypoczynkowej i MICE odbywają się w tym samym czasie, wystawcy, którzy posiadają propozycje wyjazdów skierowane do obu grup klientów, mogą przy okazji jednej imprezy targowej zaprezentować swoją pełną ofertę – zauważa Roland Sprung, organizator ITM. W podobnym tonie wypowiada się jeden z wystawców. – Udział w targach to dla wystawcy duże przedsięwzięcie, zarówno logistyczne, jak i finansowe. Jeśli zamiast na dwóch, może pokazać się na jednej imprezie przyciągającej klientów biznesowych i indywidualnych, oszczędza i czas, i pieniądze – zauważa Paweł Bruczkowski z Fiordy.com. Bruczkowski dobrze ocenia pomysł zorganizowania targów łączonych, choć podkreśla, że była to pierwsza ich edycja w takiej formie i to właśnie z tej perspektywy należy wystawiać ITM stopnie. 

>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze WT nr 4/2012 (16-29 lutego 2012) 



Zobacz więcej zdjęć w Galerii WT 






2012-02-14 16:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter