Rainbow wprowadził nowy program lojalnościowy - Bumerang. Zasada działania jest prosta – im więcej klient wyjeżdża, tym więcej dobra do niego wraca. Może to być 4 proc. wartości wakacji.
Rainbow twierdzi, że jego nowy program lojalnościowy jest inny niż konkurentów. Dołączyć do niego może każdy, w dowolnym momencie. Wystarczy się zarejestrować w koncie klienta Moje Rainbow i wyrazić chęć dołączenia do programu: on-line, w aplikacji, przez call center, w salonie firmowym czy u agenta. Korzyści działają od razu – już za pierwszy wyjazd wraca nawet kilkaset złotych.
Zasady są bardzo proste - klient kupuje wakacje, a określony procent wartości tych wakacji wraca w postaci bonu na kolejny wyjazd. Do wartości wakacji wlicza się wszystko: wykupiona wycieczka fakultatywna, wybrane miejsca w samolocie czy inne usługi. Bon można wykorzystać już kolejnego dnia po powrocie z wakacji.
Wysokość zwrotu zależy od poziomu w programie Bumerang, na którym jest klient. Już samo zapisanie się i wyrażenie zgody na newsletter zapewnia 2 proc. zwrotu na następne wakacje. Kolejny, zarezerwowany wyjazd to 3 proc. zwrotu i tak aż do 4 proc. Program zapewnia też dodatkowe korzyści i bonusy dla uczestników programu.
- Bumerang to strategiczny projekt na lata, który będzie ewoluował wraz z nami i zmieniającymi się potrzebami klientów – mówi Maciej Szczechura, prezes zarządu Rainbow Tours – Coraz lepszy kontakt z klientami przez dedykowane konto „Moje Rainbow” pozwala nam poznawać ich jeszcze lepiej i dopasowywać ofertę do indywidualnych potrzeb. Równocześnie program daje rosnące w czasie rabaty i dodatkowe korzyści. To, że przez pierwsze 2 tygodnie do Bumeranga zapisało się aż 20 tysięcy klientów pokazuje, że trafiliśmy z pomysłem w dziesiątkę – dodaje.
Przy okazji startu Bumeranga wprowadzone zostaje nowe, intuicyjne konto klienta Moje Rainbow. W Moje Rainbow klient znajdzie wszystkie swoje rezerwacje oraz bony. Korzyści aktualizują się automatycznie i na bieżąco. Posiadanie aktywnego konta jest niezbędne do przystąpienia do programu. Funkcjonujący dotychczas program „Karta Stałego Klienta” będzie działał jeszcze przez rok. Jej posiadacze mogą przystąpić do Bumeranga, otrzymując w nagrodę od razu najwyższy poziom w nowym programie lojalnościowym. MG