Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Minister Mucha o turystyce na ITB w Berlinie

Polska prezentowała się na ITB w kontekście zbliżających się Euro 2012. Dla miast-gospodarzy była to okazja do przybliżenia swojej oferty, dla pozostałych szansa na przyciągnięcie kibiców-turystów.

Polskie Stoisko Narodowe nawiązywało do zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Centralną część zajmowała konstrukcja przypominająca stadion piłkarski. Ciekawostką były multimedialne aranżacje, pozwalające dzięki technice Augumented Reality, zobaczyć na ekranie telewizora siebie ze stadionem narodowym lub z pucharem w dłoniach. Do pozowania ze statuetką zaproszono także odwiedzającą targi Minister Sportu i Turystyki, Joannę Muchę. Pani Minister zwiedziła stoisko POT-u, zatrzymując się przy każdym z wystawców. Nie obyło się bez wręczania prezentów i robienia pamiątkowych zdjęć. Joanna Mucha interesowała się pytaniami, jakie odwiedzający zadają przedstawicielom Polski, zasugerowała jednemu z nich, że warto promować organizację ślubów na Stadionie Narodowym, na którym znajduje się kaplica. Obecność Joanny Muchy przyciągnęła media polskie i zagraniczne, które razem z szefową resortu zwiedzały nasze stoisko. 

Zachwyt co najmniej umiarkowany
Polscy wystawcy, którzy wzięli udział w targach ITB wyrażali różne opinie zarówno na temat efektywności uczestnictwa w samej imprezie, jak i działań promocyjnych POT-u. – Targi ITB to świetna okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi, podsumowania minionego sezonu i podjęcia strategicznych decyzji dotyczących współpracy w 2013 r. – mówi Leszek Ostaszewski, właściciel Travel Projekt. – Samo stoisko zachęca natomiast osoby odwiedzające do zapoznania się z ofertą biur i regionów Polski – dodaje Leszek Ostaszewski. Jedna z uczestniczek, która chciała zachować anonimowość, stwierdziła natomiast, że stoisko Polski nie jest dobrze zorganizowane. – Przygotowano zbyt dużo miejsca na przejście między makietą stadionu a naszymi stoiskami, tym samym ograniczając powierzchnię wystawienniczą przeznaczoną dla biur podróży i regionów – informuje. – Prowadzenie rozmów biznesowych w takich warunkach nie jest wygodne, nie wspominając już o braku prywatności niezbędnej do podjęcia jakichkolwiek negocjacji – konkluduje. 



>>
Czytaj więcej w nabliższym wydaniu Wiadomości Turystycznych, WT  nr 6/2012 (16-31 marca) 


2012-03-09 17:48:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter