ITAKA, największe polskie biuro podróży, otworzyła 200. salon firmowy, który znajduje się w Gliwicach w Parku Handlowym Arena. W tym roku planowane są jeszcze kolejne 3 nowe otwarcia.
Salony Firmowe ITAKI w prestiżowych galeriach handlowych zostały zaprojektowane w minimalistycznym stylu z myślą o wygodzie i dobrym nastroju klienta.
Pierwsze Salony Firmowe ITAKI powstały już na początku lat 90. we Wrocławiu, w Poznaniu, Warszawie i Łodzi. Autorem polityki rozwoju sieci sprzedaży i strategii omnichannel integrującej wszystkie kanały sprzedażowe jest Piotr Henicz, wiceprezes ITAKA HOLDINGS.
- W czasach powszechnego dostępu do nowoczesnych technologii i dynamicznego rozwoju e-commerce, okazuje się, że bezpośredni kontakt ze sprzedawcą jest dla klienta niezmiernie istotny – mówi Piotr Henicz. - Dlatego też ITAKA inwestuje we wszystkie kanały dystrybucji: są to zarówno sprzedaż online, salony firmowe i rozwój sieci franczyzowej, jak i współpraca z siecią agencyjną. Ważne jest pozytywne doświadczenie klienta, niezależnie od kanału sprzedaży i ścieżki rezerwacji. Jeśli klient ITAKI chce dokonać zakupu w dowolnej chwili, z dowolnego urządzenia, czy też oczekuje profesjonalnej konsultacji „face to face”, to ma taką możliwość wyboru – dodaje. MG