Rejsy – dochodowy biznes dla wybranych
Po zatonięciu Costa Concordii organizatorzy luksusowych rejsów na chwilę wstrzymali oddech w obawie przed utratą znacznej liczby klientów. Niepotrzebnie – polscy turyści nie wycofali swoich rezerwacji, a oferta luksusowych rejsów cieszy się coraz większym powodzeniem wśród wielbicieli wiatru i fal.
Podróż dookoła świata, apartament o powierzchni willi i obsługa kabinowa na wyłączność to zaledwie część udogodnień dostępnych w ofercie luksusowej polskich organizatorów rejsów. I, co istotne, klientów wcale nie brakuje. – W ubiegłym roku odnotowaliśmy ten sam poziom sprzedaży ofert rejsów luksusowych co w roku 2010 – wyjaśnia Jarosław Kruszka, dyrektor sprzedaży i marketingu Marco Polo Travel. – Największym zainteresowaniem cieszyły się rejsy po Morzu Śródziemnym, na drugim miejscu były Karaiby. ARR
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze WT nr 6/252 (16-31 marca 2012)
2012-03-19 16:38:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»