Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Rejsy – dochodowy biznes dla wybranych

Po zatonięciu Costa Concordii organizatorzy luksusowych rejsów na chwilę wstrzymali oddech w obawie przed utratą znacznej liczby klientów. Niepotrzebnie – polscy turyści nie wycofali swoich rezerwacji, a oferta luksusowych rejsów cieszy się coraz większym powodzeniem wśród wielbicieli wiatru i fal.

Podróż dookoła świata, apartament o powierzchni willi i obsługa kabinowa na wyłączność to zaledwie część udogodnień dostępnych w ofercie luksusowej polskich organizatorów rejsów. I, co istotne, klientów wcale nie brakuje. – W ubiegłym roku odnotowaliśmy ten sam poziom sprzedaży ofert rejsów luksusowych co w roku 2010 – wyjaśnia Jarosław Kruszka, dyrektor sprzedaży i marketingu Marco Polo Travel. – Największym zainteresowaniem cieszyły się rejsy po Morzu Śródziemnym, na drugim miejscu były Karaiby. ARR

>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze WT nr 6/252 (16-31 marca 2012)

2012-03-19 16:38:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter